Reklamační řád

Tento reklamační řád je platný pro internetový obchod www.e-golfpro.cz (dále jen prodávající) a je zpracován dle platného občanského zákoníku. Vztahuje se na zboží zakoupené v e-shopu www.e-golfpro.cz a je platný pro zákazníky, kteří nejsou podnikatelskými subjekty.

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občaského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele.

Podmínky pro přijetí do reklamace

1. Nákupní doklad

Základním dokladem pro uplatnění reklamace je nákupní daňový doklad nebo faktura, na kterém je vyznačena záruční doba. Pokud není záruční doba vyznačena, jedná se o záruční lhůtu stanovenou občanským zákoníkem. V případě, že je zákazníkům při koupi předán záruční list vystavený výrobcem, žádáme zákazníky, aby jej řádně uschovali pro případ reklamace. Vyřízení raklamace nemůže být prodávajícím podmiňováno doložením záručního listu. Jeho ztráta však často znamená komplikace a zdržení případného reklamačního procesu.

2. Opovědnost za vady

Prodávájící odpovídá za vady, které vznikly jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí zboží v záruční době. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží vzniklé jeho obvyklým používáním. Prodávájící neodpovídá za škody způsobené nesprávným užíváním zboží.

3. Lhůty pro vyřizování reklamace

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nebude předem mezi prodávajícím a zákazníkem domluvena doba delší. Lhůta pro vyřízení reklamaze počíná bežet nasledujícím dnem od přijetí zboží k reklamaci. O vyřízení reklamace prodávající informuje zákazníka telefonicky nebo e-mailem. Obecně však není prodejce povinnen zákazníka o vyřízení reklamace informovat. Nevyzvedne-li si spotřebitel vyřízenou reklamaci do sedmi měsíců ode dne, kdy měla být raklamace vyřízena, má prodávající právo reklamovanou věc prodat.

Reklamace zásilky

Poškozená zásilka

Jestliže došlo během přepravi k poškození obsahu zásilky, je možné upltanit reklamaci ve lhůtě stanovené dopravcem. Před přijetím zásilky prosím zkontrolujte stav zásilky a pokud shledáte mechanické poškození uplatněte reklamci dle následujících pokynů.

Postup u dodávky Českou poštou

Náhradu škody vzniklou poškozením nebo úbytkem obsahu zásilky podnik projedná jen za podmínky, že příjemce reklamuje škodu při jejím převzetí. Dodatečná reklamace může být uplatněna do dvou pracovních dnů po dodání zásilky za současného splnění dalších předpokladů podle poštovních podmínek. Osoba reklamující škodu musí současně předložit zásilku a umožnit přešetření rozsahu škody a okolností jejího vzniku.

Obsach zásilky nesouhlasí s objednaným zbožím

Pokud nesouhlasí množství nebo druh zaslaného zboží s tím objednaným, pak prosím přijměte naši omluvu a dejte nám prosím možnost toto nedopatření vyřešit rychlým vyřízením reklamace.

Postup

Zašlete nám prosím zprávu na email www.reklamace@e-golfpro.cz s číslem objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce. V zápětí Vás budeme kontaktovat a sjednáme s Vámi řešení problému.

Vrácení zboží

Kupující, který zakoupil zboží přes náš e-shop má právo na vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě. V této lhůtě je možné vrátit zboží osobně nebo jej zaslat na naši adresu uvedenou v kontaktech.

Zasílání vráceného zboží

Zasílané zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Ke zboží přiložte průvodní dopis o odstoupení od smlouvy v zákoné lhůtě. V dopise uveďte vaše kontaktní údaje - telefonní číslo a číslo bankovního účtu, na který si přejete poslat vrácené peníze.

Jestliže zboží splňuje podmínky pro vrácení v zákonné lhůtě, budou Vám bezodkladně vráceny peníze na účet.

Prodávající nebude příjímat vrácené zboží zaslané na dobírku!